Hiányos küldemény / Más áru
Az áru átvétele után vette észre, hogy más árut kapott? Vagy hiányos volt a küldemény? Nagyon sajnáljuk. Igyekszünk legalább a lehető legegyszerűbbé tenni a panaszát.
✔ A panaszokat az áru átvételét követő 2-3 munkanapon belül kezeljük.
✔ Ingyenes szállítás hozzánk és Önhöz.
✔ Az áru átvételétől számított 14 napon belül.
✔ A termék csomagolása mechanikai sérülést szenvedhet, a terméket nem kell az eredeti csomagolásban visszaküldeni.
✔ Az árunak használatlannak és tisztának kell lennie.
Hogyan reklamálható az áru?
- Töltse ki az alábbi egyszerű panaszűrlapot.
- Szükség, kérdés és kétség esetén munkanapokon 48 órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot és egyeztetjük a panasz részleteitA gondos csomagolás megakadályozza a szállítás közbeni sérüléseket. Ideális esetben az eredeti csomagolásába csomagolja. Javasoljuk, hogy az áru elküldéséhez az alábbi módok egyikét válassza:
- Packeta.hu - csomagolja be az árut a vásárlást igazoló bizonylattal (számlával) együtt és adja át a Packeta.hu átvevőhelyen (nem Z-BOX) visszküldeményként a 96309459-os kóddal. Minden szükséges dolgot elintéz az átvevőhely személyzete. Kérjen igazolást a személyzettől a csomag feladásáról
- Magyar Postával, ajánlott levélként a vásárlást igazoló bizonylattal (számlával) együtt a:
Filip Trade Company s.r.o.
Kragujevská 1
010 01, Žilina (Zsolna) címre
Szlovákia